Generalforsamling 2017

Generalforsamling Skovmotionisterne søndag 29. december i Vestre Plantage.

valg af dirigent:
Anne Nørgaard

Formandens beretning
ved John Svendsen

For at starte ved årets begyndelse, havde vi endnu engang stor tilslutning til vores obligatoriske nytårsløb den 31. December. Hvor vi tidligere har haft ca. 400 deltagere, var vi i år oppe på omtrent 500 løbere, og det kan vi godt være stolte af med en klub på vores størrelse.

Jeg havde gerne set en lidt større tilslutning til de løb vi stabler på benene i løbet af foråret og sommeren, da dette skaber et større socialt fællesskab. I samme omgang vil jeg gerne opfordre Jer til at tage venner, veninder, børn, børnebørn, svigerbørn og andre familiemedlemmer under armen og tag dem endelig med til en gå eller løbetur i vores smukke skov.

Sommerfesten var så hyggeligt, og super godt arrangeret af Ulla og Kirstine. Vi havde en fornøjelig dag med masser af sjov med spil og grill, kage og gåtur i skoven. Det kan vi sagtens lave til en årlig tradition.

For at se fremad, kunne jeg godt tænke mig flere arrangementer som disse. Mit forslag går på en fælles julefrokost, og I er mere end velkomne til at tage fat i mig og byde ind med gode ideer og forslag til tiltag og arrangementer vi kan have her i klubben.

I anledning af motorvejsåbningen på strækningen mellem Herning og Holstebro, kunne det være fantastisk hvis I ville bakke op om indvielsen, så vi kunne stille et hold. I den forbindelse tænker jeg at vi skal forkæle os selv med noget nyt løbetøj og at det bliver en dag hvor vi stiller telt op og hygger os med noget mad og drikke.

Hvis der er nogen der har forslag til nyt tøj, løbejakker, kasketter eller andet I synes vi mangler, så ville det være super. Endvidere hvis nogen af Jer har lyst til at påtage Jer ansvaret for indkøbet af disse, er I også meget velkomne.

Til slut vil jeg gerne takke for løbesæsonen så langt – og husk, at lige meget hvilket tempo du løber i, så løber du stadig hurtigere end dem der ligger på sofaen 😉

Beretning godkendt

Regnskab
aflagt af kasserer Lars Rask Vendelbjerg

kassebeholdning
42298 ultimo
31905 primo
10393 resultat

Regnskab godkendt

Indkomne forslag:
Ingen

Valg af bestyrelsesmedlemmer:
John Svendsen
Eigild Olsen
Lars Rask Vendelbjerg
Hardy Nielsen
Ulla Petersen

Valg af suppleanter:
Kurt Nørgaard og Jørgen Pedersen.

Valg af revisor:
Henning Opstrup

Valg af revisorsuppleant:
Kaj Lorentzen

Fremtidig virksomhed:
Julefrokost holdes 26. november. Koordineres af Ulla, Kirstine og Jørgen. Lars tjekker lokale. Egenbetaling og klubtilskud.
Hjælpere nytårsløbet: Tove, Hardy, Ulla, Kirstine, John, Elin, Eigild.
Fællesløb 2018 med klubtilskud: Vinterløbene, Søens Rundt, Mejrupløbet
Mailliste tjekkes: pt får blandt andet Hardy, Bent, Kaj, Bjarne S og Henning ikke klubmailen.
Medlemsliste rundsendes/ Lars
MobilePay oprettes/ Lars
Reklamefolder om klubben og banner: Lars
Problematikken med MTB ctr. skovens øvrige bruger tages igen op med kommunen. Vi ønsker blandt andet bedre skiltning om at MTB’erne skal tage hensyn.
Beklædning: Kurt og Lars indgår i udvalg.

Referat: Lars Rask Vendelbjerg
Læst: Anne Nørgaard

2 thoughts on “Generalforsamling 2017

1. Tove birch Simonsen
    27. december 2017 at 18:58

Hej og glædelig jul til jer. Hvad er det jeg skal hjælpe med ved nytårsløbet ??

1. Lars Rask
      28. december 2017 at 19:52